Pin It

VIRAL INSTAGRAM TRENDS!! AlishaMarie

VIRAL INSTAGRAM TRENDS!! AlishaMarie

But would you do any of these viral trends?? What trends were your fav?! OH and comment below new viral trends you want me to try out next time!! xo -Alisha Marie Vlog Channel: http://www.youtube.c…

149,289
Like
Save
  • Tags: -
  • Categories: Twerk

Comments

AlishaMarie says:

BOOM!!!! I never thought I’d use a hard boiled egg as a beauty blender…or
even put glitter all over my butt hahaha What viral trend was your fav?!?
xo -Alisha

Iris Pp says:

Ummmmm like this if you went straight to the comments

Pastel pink Sapphire says:

I have the purple version on the unicorn brushes

Zoey 1123 says:

I CANT IMAGINE CLEANING THE GLITTERRR

Jordan Saldua says:

You are my favorite person in YouTube I hope my channel was as awesome as
yours any tips

Tara Michelle says:

GLITTER BOOTY LOOKING GOOOOOD THO GIRL!!

Davery Vlogs says:

GLITTAA plz like my comment

Vibrating _Voice says:

Colab With Wengie!!πŸ˜‚

Brooklyn Hearts says:

Egg beauty blender you could make that as a Christmas present and when they
use it their face will smell like egg. Lol πŸ˜‚

Mj Luzada says:

are you sure you’re doing
this???πŸ˜•πŸ˜•πŸ˜•πŸ˜•πŸ˜•πŸ˜•πŸ˜•πŸ˜•πŸ˜•πŸ˜•πŸ˜•πŸ˜•πŸ˜•πŸ˜•πŸ˜•πŸ˜•πŸ˜•πŸ˜•πŸ˜•πŸ˜•πŸ˜•πŸ˜•πŸ˜•πŸ˜•πŸ˜•πŸ˜•.

Strawberry Milkshake says:

Niki and Gabi vs. Ashly and Alisha prank wars βœ…LIKE IF YOU AGREEβœ…

Vlog Ssquad says:

You Know What To Do…

1. Alisha
2. Mia
3. Lauren
4. Amber
5. Eva
6. Meg
7. Arden
8. Lele
9. Liza
0. You chose

Kennedy Anderson says:

Your pretty

Lisa says:

When nose highlight was not the usual thing

Paxton Bennett says:

Imagine if she got glitter in her bum… Then the next day she pops out
glitter haha

Gillian Bower says:

Your hair looked so cute with the glitter! I loved it! ✨ ✨ ✨

Silver Owens says:

You should of twerked with the glitter butt
And bam glitter explosion

Terri Metz says:

you know we all came for the booty

CandyCan2469 says:

*skips four and a half minutes in* “so glitter butts are a thing”
Me:…… *watches her rub liquid highlighter and stuff on her butt* why am
I here????

Ycea FrancineTV says:

Look Like A Barbie Tho…. πŸ’–β€

mari illustrations says:

“Who doesn’t wants a glitter butt”
me
i want a holo butt

In the big wide world says:

She should make slime
Like if you agree

mirhdynn says:

I hate you

Kristin Eriksen says:

Me:Make it look cute!!

Me:I SAID MAKE IT LOOK CUTE!!!!!

One sec later

Me:OMG!!!!This is sooo cute!!!!!

DIY Mia says:

I actually tried the glitter hair one. It’s so cool!

Riya S says:

Niki and Gabi vs Ashley and Alisha prank wars

Giabella Romano says:

hello random people looking though the comments

-Forever Jenifer- says:

YASSS! NIKKIE AND JAMES MY FAVE MAKEUP ARTISTS ON YOUTUBE!!πŸ˜„πŸ˜„

RaidenMaharaj says:

am I the only boy here

RUN

Izzy Grizzy says:

The video just suddenly got sexual XD

AnnaG6480 says:

πŸ’•Niki & Gabi VS Alisha & AshlyπŸ’• πŸ‘„Prank WarsπŸ‘„ πŸŽ€ Like If You AgreeπŸŽ€

Arianna Saunders-Hall says:

GLITTER BOOTY!!!!!!!!!!

Ihuoma Josephine Nnajiofor says:

The glitter booty was my fav

fun world says:

my sister has the unicorn brush lolπŸ˜‚

Ana gabriela Elias says:

I like the you are nice And how you put your heir πŸ‘πŸ˜‡πŸŽ₯πŸ˜‚

shayita says:

hey you!

yes you!!

if you’re reading this I hope that you have a great day❀

from a small youtuberπŸ’•

Jason Dryden says:

LOL

Milena Zambricka says:

You should make slime

Sharky Tooth says:

I don’t what to see your but plzπŸ‘can you plz do nail art stuff

pΓ stelmish says:

2018.
putting glitter on your tongue..
what has this world became?

Jade Purcell says:

I feel like the nose highlight is just like a basic what everyone does

K Le says:

I love UNICORN πŸ¦„ just like you love your unicorn brush

Oat meal Meow says:

Once I put glitter in my slime. Five days later I found it on my toothbrush
and in my cereal box lol πŸ˜‚

Sierra Kameka says:

Can u plz do a gallium video of using gallium plzzzzzzzz

Alyssa Wright says:

The glitter one doh

Monica Ortiz says:

HER BUTT LOOKS REALLY GOOD

it just sounds creepy im sorry but i had to let it out

Comments are disabled for this post.